petek, 5. februar 2010

objem

Nikoli nisem popolnoma razumel objemov. Zakaj se ljudje tako radi objemajo, sem si mislil.dobro,razumel sem osnovni koncept objema.ampak nikakor nisem hotel (smešno) zaobjeti dejstva, da so objemi nekaj naravnega in nujnega.

Potem sem pa spoznal njo. Ko sem jo prvič objel sem razumel, čemu takšna obsedenost z objemi.

Iskreno bom priznal. Zasvojil sem se. Ko sem prvič začutil dotik najinih teles v tem čudovitev vzorcu, sem vedel, da je to tisto, kar sem iskal.

Samo njo bi lahko objel s takšnim veseljem. Vsakič sem začutil, kako se je elektrika pretakala med nama. Kot da sva se povezala. Da sva eno.

In najboljši del vsega? Da sem čutil, kakšno varnost sem s tem dejanjem sprožil v njej. Občutek moči, ko sem se zavedel, da bi lahko s takšnim objemom razblinil vse njene težave. Pa čeprav samo za minuto.

...zdajle bi jo stisnil k sebi...

Ni komentarjev:

Objavite komentar