ponedeljek, 22. februar 2010

ena ženska

Obstaja eno prijetno, nagajivo bitje v mojem življenju. Ne morem vam povedati imena ali je vizualno opisati. Lahko pa rečem, da je res nekaj posebnega. Od prvega trenutka sem to vedel.

Sovražim pocukrano romantiko, ki je sama sebi namen. Ampak določene stvari so pač spontano romantične. In trenutek, ko sem jo spoznal je bil takšen.

Kako hitro in kako divje sem padel v ta najin skupen razburljiv prepad, ki mu praviva ljubezen.

Ena je, ja. Takšna, ob kateri mi vedno zaigra srce. Ena, ki je drugačna. Posebna. Moja.

Če bi moral od vseh stvari, vseh občutkov, ki jih v meni povzroča njena prisotnost, izbrati eno samo stvar... Točno vem, kaj bi to bilo. Tisto popolno prepričanje, vem, da veste o katerem govorim, da je to edina oseba, s katero bi lahko presedel večnost v popolnem molku in se še vedno skrajno neizmerno zabaval.

Ona je moja družba, moja opora, moja sorodna duša...

Ni komentarjev:

Objavite komentar