ponedeljek, 8. februar 2010

čarobnost vsakdana

Mogoče navzven ni zgledal kot nek poseben vikend. Vendar je bil. Bil je naravnost fantastičen.

Mogoče nisva šla v Pariz. Mogoče nisva skočila s padalom. Mogoče sva res, če bi človek hotel biti ciničen, skoraj ves čas samo posedala v njenem študentskem domu. Vendar se je v ozadju skrivalo veliko več.

Prispel sem domov z enega najbolj romantično in emocionalno nabitih vsakdanov. Želim si, da bi lahko še trajalo. Da bi imela še več časa na razpolago. Da ne bi bil po spletu neumnih naključij prisiljen, da odidem.

Zakaj je bil čaroben vikend? Ker sem dobil potrditev glede tega, kako zelo si želim z njo preživeti vse nadaljne dni mojega nepomembnega življenja.

Zakaj je bil čaroben? Ker sva v pičlih 30 urah uspela doživeti praktično vse stvari, ki sem jih omenjal v prejšnjih objavah.

Zakaj je bil čaroben vikend, še vedno sprašujete?

Zato, ker sem ga preživel z njo...

Ni komentarjev:

Objavite komentar