četrtek, 11. februar 2010

njena ljubezen

Težko je najti nekoga, ki se brez muke veseli s teboj. Nekoga, ki je brezpogojno srečen ob tvojih uspehih. Ki misli, čuti in diha skupaj v tvojem ritmu.

Ona mi daje oporo v vseh mojih podvigih. Me vzpodbuja in se skupaj z mano smeji, ko uspevam, ter jo skrbi celo bolj kot mene, kadar se srečam s težavami.

Njeno želja, da sem jaz srečen, je tako neizmerna, da ji kar težko vračam z enako mero. Težko se je kosati z nekom, ki tako neizmerno ljubi. Ampak se trudim. Zelo močno se trudim biti tako dobra opora njej, kot je ona meni.

Včasih se ustrašim, da mogoče nisem dovolj dober v tem. Da bo morda dobila občutek, da mi ni mar. Vendar mi je. Neizmerno!

Vse bi dal za njeno srečo. Ampak je težko to dovolj dobro pokazati, če se kosaš z mojstrom.

Lahko samo upam, da ve, kako zelo mi srce bije v njenem ritmu...

Ni komentarjev:

Objavite komentar